X

Aanmelden of informatie aanvragen

Ik wil me graag aanmeldenIk heb een vraag

InCompany Training
Klantgerichtheid
klantgerichtheid, klantvriendelijk, klantenservice

De training Klantgerichtheid verhoogd het bewustzijn dat wij door onze klant onze boterham verdienen. Hoe ervaar je als medewerker de klant en hoe voer je een effectief gesprek. Ook als het gaat over klachten en de juiste afhandeling daarvan. Het ombuigen van weerstand naar een constructieve samenwerking is een van de doelen die we willen bereiken en dit trainen we op een praktische en effectieve manier. De samenwerking binnen het hele team komt aanbod zodat we allen dezelfde toon en houding naar de klant hebben. Er worden vaardigheden getraind die deze attitude vorm geven met voorbeelden uit de praktijk en met veel oefeningen en weinig theorie. Doel is om de klant het gevoel te geven dat hij of zij werkelijk gehoord wordt en graag terugkomt bij de organisatie. Het werken aan een life-time cyclus met klanten. Zonder klanten, geen bedrijf!

Kernwoorden; belang van de klant, behoefte versus product, attitude, organisatie, uniformiteit, assertiviteit.

 

Meer informatie en prijzen van de training Klantgerichtheid